Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19

Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19

Szanowni Państwo

W Volvo najważniejsi są ludzie. Dlatego nasza misja – czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa – jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne, zapewnianie wyjątkowych doznań i dumne dążenie do tego, by świat stawał się lepszym miejscem dla wszystkich. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też nasze

salony Volvo

mogą dostarczyć samochód do domu Klienta.

Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19
Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Auto-Boss dla Klientów serwisu:

  • Oferujemy usługę "door to door"
  • Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej
  • Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk
  • Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów)
  • Dostawy części zamiennych do naszych serwisów realizowane są codziennie przy zachowaniu wszystkich procedur logistycznych związanych z bezpieczeństwem epidemiologicznym
  • Dla Klientów oferujemy jednorazowe rękawiczki
  • Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu
  • Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
  • Zdalne płatności internetowe
Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Auto-Boss dla Klientów salonu:

  • Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego
  • Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi
  • Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel
  • W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy zarówno w Allianz jak i PZU nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń Volvo Auto-Boss telefonicznie lub mailowo. Kontakt do osoby zajmującej się ubezpieczeniami Klient znajdzie na naszej stronie w sekcji KONTAKT.

Informacja

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dotyczącym występowania koronawirusa (SARS-CoV-2) Volvo Auto-Boss podejmuje wszelkie możliwe kroki, aby minimalizować zagrożenie dla swoich Klientów i Pracowników.

Salony , Volvo Selekt oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy do kontaktu zdalnego. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy chat zamieszczony na stronie. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego Volvo w

konfiguratorze online

Standardy pracy serwisów i salonów Auto-Boss w związku z CoVid-19

Dobre praktyki higieniczne

W tym trudnym czasie bardzo ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych. Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) są jasne.

Wszyscy musimy dbać o:

  • Właściwą higienę rąk
  • Higienę kasłania/kichania
  • Ograniczenie przez pracowników bliskiego kontaktu z każdą osobą, która ma objawy chorobowe ze strony układu oddechowego (kichanie, kaszel)
  • Wykluczenie z pracy wszystkich z ww. objawami

Apel do Klientów

Osoby, które przebywają w punktach dealerskich Volvo Auto-Boss powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób. Apelujemy, aby w miarę możliwości unikać przebywania w miejscach zatłoczonych, utrzymywać odstępy w kolejkach, pamiętać o myciu rąk oraz higienie kichania i kasłania oraz unikać niepotrzebnego kontaktu z powierzchniami roboczymi i pieniędzmi.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (33) 811 10 00
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Auto-Boss otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin