Jak dbać o wnętrze swojego Volvo?

Data publikacji: 14.06.2024

Dlaczego warto dbać o wnętrze swojego samochodu?

Odpowiedź na to pytanie może wydawać się oczywista, jednak czasem warto przypomnieć sobie, dlaczego regularne czyszczenie wnętrza swojego auta jest tak istotne. Jednym z głównych powodów jest utrzymanie pojazdu w dobrym stanie, aby znacznie nie tracił on na wartości. Jeżeli mamy zamiar odsprzedać auto po latach, wówczas szczególnie warto zwracać uwagę na stan wnętrza samochodu. Podczas codziennego użytkowania, znaczenie mają komfort i przyjemność czerpana z jazdy — ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że dużo przyjemniej podróżuje się czystym samochodem.

Oczyszczanie wnętrza Volvo

Od czego warto rozpocząć sprzątanie wnętrza swojego samochodu? Od pozbycia się śmieci oraz rzeczy, które po prostu nie powinny się w nim znajdować. Samochody Volvo Kombi słyną ze swojego przestronnego bagażnika, co daje możliwość przewożenia wielu rzeczy, często niekoniecznie potrzebnych. Dlatego sprzątanie warto zacząć od posprzątania właśnie tej przestrzeni. Po pozbyciu się zbędnych rzeczy czas chwycić za odkurzacz i dokładnie wyczyścić wnętrze samochodu — w szczególności siedzenia i przestrzeni pod i między nimi.

Mycie tapicerek i czyszczenie deski rozdzielczej

Sedany Volvo to samochody o szczególnie eleganckiej sylwetce, przez co uznawane są za prestiżowe. Tym bardziej ważne jest, aby w środku również prezentowały się wyjątkowo. Jest to możliwe dzięki pielęgnacji polegającej na czyszczeniu deski rozdzielczej i innych elementów w pojeździe za pomocą dedykowanych kosmetyków samochodowych. Ogromne znaczenie ma również dbanie o czystość tapicerki, poprzez jej odkurzanie i mycie za pomocą odpowiednich preparatów — eksperci radzą, aby robić to przynajmniej raz do roku. Jeżeli chcesz zabezpieczyć siedzenia przed zabrudzeniami, promieniami UV bądź uszkodzeniami, możesz użyć w tym celu dedykowanego do rodzaju tapicerki środka impregnującego. Nie zapomnij również o wyczyszczeniu podsufitki oraz szyb od wewnątrz!

Kompleksowo zadbaj o swoje Volvo!

Dbanie o wygląd swojego samochodu to jedno — wciąż najważniejszy pozostaje jego stan techniczny, który należy na bieżąco monitorować. W Volvo Auto-Boss Bielsko-Biała możesz skorzystać z kompleksowych usług serwisowych. Wykonujemy przeglądy okresowe oraz diagnostykę komputerową pojazdu, a w razie wykrycia usterki, dokonujemy jej naprawy. Zadbamy nie tylko o sprawność pojazdu, ale również o jego wygląd — oferujemy pełen zakres napraw blacharskich i lakierowanie na zewnątrz i wewnątrz pojazdu. Oddaj swoje Volvo w dobre ręce, aby mogło Ci służyć przez długie lata!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer AUTO-BOSS otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).