Maseczki dla szpitali i pogotowia od dealera Volvo Auto-Boss

Przekazaliśmy do szpitali na Śląsku 10 000 sztuk maseczek ochronnych

Czas stanu epidemii był dotkliwy dla wszystkich. Sposób funkcjonowania, który uznawaliśmy za codzienność i normalność, w pewien sposób został wstrzymany. Znaleźliśmy się w szczególnej sytuacji. Była to sytuacja, która wymagała od nas wszystkich szczególnej wrażliwości na potrzeby innych, świadomych działań, ale także powstrzymywania się od czynności niekoniecznych.

Volvo jako producent samochodów od dziesiątek lat stawia bezpieczeństwo ludzi jako absolutny priorytet. Nacisk na ochronę nie zostaje ograniczony jedynie do kierowcy i pasażerów, ale również pieszych. Volvo dba i troszczy się o wszystkich, zwłaszcza tych, którzy najbardziej narażeni są na niebezpieczeństwo. Działania Volvo są również nakierowane na ochronę środowiska i natury.

W sytuacji epidemii byli tacy, którzy w sposób szczególny pomagali najsłabszym i chorym – przedstawiciele służby zdrowia: lekarze, pielęgniarki i pielęgniarze, pracownicy pogotowia ratunkowego, personel medyczny i wolontariusze. Ci, którzy dla ochrony życia i zdrowia innych robili najwięcej, byli też najbardziej narażeni na niebezpieczeństwo zarażenia koronawirusem. Medycy doskonale wiedzieli, że chorzy potrzebowali pomocy. My doskonale wiedzieliśmy, że nasza pomoc dla pracowników służby zdrowia była naszą powinnością, od której nie zamierzaliśmy się uchylać.

To lokalna społeczność była pierwszym miejscem, gdzie szukaliśmy potrzebujących. Dbaliśmy o tych wokół nas, którzy tej pomocy potrzebowali, choć często o nią nie prosili.

W sąsiedztwie naszych salonów Volvo znajdują się placówki medyczne: Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Szpital zakaźny w Chorzowie, Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II, Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej, Bielskie Pogotowie Ratunkowe oraz Chorzowskie Pogotowie Ratunkowe. Zdawaliśmy sobie sprawę z trudu i poświęcenia wszystkich pracowników służby zdrowia. To dzięki nim chorzy otrzymywali odpowiednią opiekę, która udzielana była im zawsze przez lekarzy, pielęgniarki, ratowników i wolontariuszy, często z narażeniem tych ludzi, których z tego miejsca chciałabym nazwać bohaterami – mówiła Karina Karwala, przedstawiciel Volvo Auto-Boss.

W związku z tym, że pracownicy służby zdrowia potrzebowali znacznych ilości środków ochronnych, których, niestety, brakowało, postanowiliśmy wspomóc wcześniej wymienione przeze mnie placówki, przekazując 10 000 maseczek ochronnych. Każdy ze wskazanych szpitali otrzymał od nas maseczki, natomiast dla Bielskiego oraz Chorzowskiego Pogotowia Ratunkowego przekazaliśmy dodatkowo foliowe pokrowce ochronne na siedzenia ambulansów, które, miały przyczynić się do bezpieczniejszego wykonywania codziennych zadań. Ten gest z naszej strony był wyrazem wsparcia oraz naszej wdzięczności za gotowość do niesienia pomocy chorym, bez względu na ryzyko, zmęczenie i inne trudności.

Maseczki zostały przekazane do wskazanych powyżej placówek medycznych w środę 08.04.2020 roku i natychmiast weszły do użycia.

Zdajemy sobie sprawę, że zużycie środków ochrony osobistej w placówkach takich, jak szpitale czy pogotowie, w czasie epidemii wzrosło wielokrotnie. Zapotrzebowanie na te absolutnie niezbędne środki przerosło możliwości szpitali i dotychczasowych dostawców, stąd też moim zdaniem, pomoc ze strony firm, takiej jak nasza, była czymś zupełnie oczywistym. Ciesząc się, że mogliśmy pomóc lokalnie, tym ludziom, których znaliśmy, którzy byli naszymi sąsiadami, byli nam najbliżsi nie tylko terytorialnie, zachęcaliśmy innych, dealerów samochodowych, ale nie tylko, by pomogli tym, którzy ratowali nasze życie. – powiedział Właściciel firmy Auto-Boss, Andrzej Karwala.

Dzisiaj pomoc szpitalom i placówkom medycznym jest naszym gestem, jednak na co dzień, tam, gdzie jesteśmy i pracujemy, czyli w salonach Volvo, dbamy również o naszych klientów i pracowników. Nasi klienci, którzy będą pojawiali się w naszych salonach w czasie epidemii mogą czuć się bezpieczni, ponieważ dokładamy wszelkich starań, by zminimalizować jakiekolwiek zagrożenie. Klienci odwiedzający nas mogą liczyć na to, iż newralgiczne powierzchnie w naszych obiektach są na bieżąco dezynfekowane. Przygotowaliśmy także 5 000 masek bawełnianych wielokrotnego użytku z wymiennymi filtrami, które oddajemy do dyspozycji Klientów salonów i serwisu.

Volvo Auto-Boss przekazuje maseczki dla służby zdrowia

Pomoc szpitalom i placówkom medycznym była naszym gestem, jednak w salonach Volvo również dbaliśmy o naszych klientów i pracowników. Nasi klienci, którzy pojawiali się w naszych salonach w czasie epidemii mogli czuć się bezpieczni, ponieważ dokładaliśmy wszelkich starań, by zminimalizować jakiekolwiek zagrożenie. Klienci odwiedzający nas mogli liczyć na to, iż newralgiczne powierzchnie w naszych obiektach będą na bieżąco dezynfekowane. Przygotowaliśmy także 5 000 masek bawełnianych wielokrotnego użytku z wymiennymi filtrami, które oddaliśmy do dyspozycji Klientów salonów i serwisu.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer AUTO-BOSS otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).