Przedłużona gwarancja Volvo Cars

Przedłużona gwarancja Volvo Cars

Gwarancja Volvo – co daje przedłużona gwarancja?

Każde nowe Volvo objęte jest fabryczną gwarancją, która przez pierwsze dwa lata chroni Cię przed nieprzewidzianymi wydatkami. Jeżeli chcesz, możemy przedłużyć gwarancję na kolejny rok, dwa lub trzy lata.

Wybierając Volvo, decydujesz się na samochód bezpieczny i solidny, który świetnie się prowadzi i jest prosty w eksploatacji. Możesz przy tym skorzystać z dodatkowych usług, jak Volvo Assistance, które przez całą dobę zapewni Ci pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach. Ewentualne usterki objęte fabryczną gwarancją będą oczywiście szybko i bezpłatnie usunięte przez wykwalifikowany personel korzystający z oryginalnych części zamiennych.

Zapewnij sobie spokój. W momencie zakupu nowego Volvo masz możliwość przedłużenia – w atrakcyjnej cenie – dwuletniej gwarancji fabrycznej. Możesz wybrać kolejny rok, dwa lub trzy lata ochrony gwarancyjnej, by tym samym zapewnić sobie spokój i uchronić się przed nieprzewidzianymi kosztami napraw nawet do pięciu lat od momentu zakupu.

Przeniesienie na nowego właściciela. Jeżeli zdecydujesz się sprzedać samochód przed upływem okresu gwarancji, przechodzi ona razem z samochodem na nowego właściciela. To ważna zaleta także dlatego, że samochody objęte gwarancją fabryczną z reguły osiągają wyższe ceny na rynku wtórnym.

Gwarancja Volvo – sprawdzone rozwiązanie

Przedłużona Gwarancja Volvo Cars będzie przedłużeniem dwuletniej gwarancji fabrycznej na kolejny rok, dwa albo trzy lata z zachowaniem określonego limitu przebiegu pojazdu w dwóch wariantach dla każdego z okresów przedłużenia:

  • 1 rok – 90.000 km lub 200.000 km
  • 2 lata – 120.000 km lub 200.000 km
  • 3 lata – 150.000 km lub 200.000 km

Przedłużona Gwarancja będzie dostępna dla Klientów przy zakupie w salonie nowego samochodu, jako dodatkowa usługa, przy czym nie będzie ona ubezpieczeniem kosztów napraw. Zapewni ona pełną ochronę gwarancyjną, co pozwoli uchronić naszych Klientów przed nieprzewidywalnymi kosztami ewentualnych napraw nawet do pięciu lat.

Przedłużona Gwarancja będzie ważna od dnia zawarcia Umowy o objęcie samochodu Przedłużoną Gwarancją Volvo Cars, najpóźniej w dniu wydania nowego pojazdu i będzie obowiązywała w większości krajów europejskich. Przedłużona Gwarancja Volvo Cars będzie przechodziła na kolejnego właściciela, co poprawi wartość rezydualną pojazdu przy ewentualnych transakcjach odsprzedaży. Identycznie jak dwuletnia gwarancja fabryczna, Przedłużona Gwarancja nie obejmuje pozycji, które podlegają kontroli lub wymianie podczas przeglądu okresowego oraz normalnych czynności eksploatacyjnych. Wymagane będą identyczne odstępy pomiędzy przeglądami okresowymi zgodnie z zaleceniami Volvo zawartymi w książce serwisowo-gwarancyjnej. Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą Care by Volvo, oddającej w Twoje ręce samochód Volvo w opłacie abonamentowej oraz atrakcyjnych ofert wynajmu długoterminowego, leasingu i kredytu.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (33) 811 10 00
Skontaktuj się z nami
Rozpocznij rozmowę

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

pozostało znaków

Więcej › w tym danych kontaktowych, danych historii zakupów produktów i usług Volvo oraz danych dotyczących korzystania z serwisów volvocars.com przez Volvo Car Poland sp. z o.o. w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo. Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Auto-Boss otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin
|
Auto-Boss

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej witryny internetowej i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika w celu zgłoszenia żądania wykonania określonej usługi, takie jak ustawienie preferencji w zakresie prywatności, zalogowanie się lub wypełnienie formularza. Użytkownik może określić w ustawieniach swojej przeglądarki, czy chce blokować tego typu pliki cookie lub być o nich ostrzegany, ale niektóre części witryny nie będą wówczas działać.

POMIAR WYDAJNOŚCI

Te pliki cookie pozwalają nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie. Dzięki nim możemy dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, a także zrozumieć, jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Wszystkie dane gromadzone przez te pliki cookie są agregowane, w związku z czym pozostają anonimowe. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą witrynę ani nie będziemy w stanie monitorować jej działania.

PERSONALIZACJA REKLAM

Pliki ‘cookies’ (tzw. ciasteczka) są wykorzystywane w reklamach Volvo na stronach internetowych stron trzecich, w tym w mediach społecznościowych, i służą nam do mierzenia efektywności kampanii reklamowych. Pozwalają nam dopasowywać treści reklamowe do indywidualnego odbiorcy i ułatwiają kontakt z nami, także poprzez inne kanały komunikacji (e-mail, aplikacja Volvo Cars, media społecznościowe itd.). W przypadku odrzucenia zgody na ich działanie, reklamy (także nasze) będą wciąż pojawiały się podczas przeglądania stron internetowych, a informacje marketingowe będą nadal przesyłane zgodnie z wyrażoną zgodą, jednak treści reklamowe nie będą dobrane indywidualnie i przez to mniej dopasowane do odbiorcy.