Volvo Assistance w trasie – niezawodne wsparcie na letnie wyjazdy

Data publikacji: 01.08.2025

Podczas wakacyjnej podróży może dojść do niespodziewanych problemów z pojazdem bądź kolizji. Co zrobić w takiej sytuacji? Jeżeli posiadasz 5-letni pakiet Volvo Assistance, nie musisz się o nic martwić – możesz liczyć na kompleksową pomoc techniczną i drogową. Dowiedz się więcej o zakresie usług oferowanych w ramach pakietu.

Bezpieczeństwo na każdym kilometrze z Volvo Assistance

Czym jest Volvo Assistance i dlaczego warto je posiadać? To pięcioletni, profesjonalny program całodobowego wsparcia drogowego, oferowany kierowcom samochodów Volvo. Jego celem jest zapewnienie kierowcom bezpieczeństwa w trasie – I to przez całą dobę! Pakiet Volvo Assistance obejmuje całodobową pomoc drogową, holowanie pojazdu, auto zastępcze, a także wsparcie informacyjne. Posiadanie Volvo Assistance to gwarancja spokoju i bezpieczeństwa na każdym kilometrze nawet najdłuższej trasy. Kierowca może liczyć na najwyższą jakość usług w standardzie Volvo.

Podróż bez stresu – wsparcie 24/7 w całej Europie

Kupując nowe Volvo, możesz liczyć na kompleksową opiekę w ramach Volvo Assistance. Pakiet obejmuje całodobowe wsparcie w postaci m.in. pomocy drogowej i usług medycznych. Zasięg usług Volvo obejmuje nie tylko Polskę, ale również Europę. Wsparcie nie obejmuje Albanii, Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Mołdawii, Rosji, Serbii i Ukrainy – w pozostałych krajach Europy możesz liczyć na naszą pomoc!

Holowanie, naprawa, auto zastępcze – kompleksowa pomoc Volvo

Jak skorzystać z pomocy Volvo Assistance? Wystarczy zadzwonić pod numer alarmowy 662 300 300 i przekazać dyspozytorowi kluczowe informacje, w tym:

  • imię i nazwisko/nazwa firmy właściciela pojazdu,
  • numer rejestracyjny, numer VIN, typ pojazdu,
  • numer karty Volvo Assistance,
  • data pierwszej rejestracji pojazdu,
  • miejsce zdarzenia,
  • numer kontaktowy.

Przez telefon należy krótko opisać zaistniałe zdarzenie. Po przybyciu na miejsce przedstawiciela Centrum Alarmowego Volvo Assistance należy okazać mu ważną Książkę Gwarancyjną pojazdu.

Spokój ducha dzięki niezawodnemu wsparciu Volvo

Planujesz zagraniczną podróż? Volvo zadba o Twój spokój ducha! Dzięki pakietowi Volvo Assistance na 5 lat zapewnimy Ci całodobową pomoc drogową w postaci naprawy pojazdu na miejscu, holowanie go do najbliższego salonu Volvo, a także organizację i pokrycie kosztów podróży do miejsca zamieszkania lub innego miejsca podróży. Na czas naprawy możliwe jest zorganizowanie noclegu w pobliskim hotelu bądź przekazanie samochodu zastępczego.

To jednak nie wszystko – Volvo Assistance obejmuje również organizację pomocy medycznej, hospitalizacji, przewozu medycznego oraz transport zwłok.

Podróż z Volvo Assistance to bezpieczeństwo i spokój ducha – niezależnie od tego, gdzie obecnie się znajdujesz! Kupując nowe Volvo od autoryzowanego dealera możesz skorzystać ze wszystkich opcji oferowanych przez pakiet Assistance. Chcesz dowiedzieć się więcej o poszczególnych usługach i ich zakresie? Odwiedź Auto-Boss w Bielsku-Białej – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer AUTO-BOSS otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).